Owocowy tort lodowy

ENGLISH VERSION
HTML tutorial

photobucket.com

Jest ciepło, baaaardzo ciepło…
Cieszy mnie to, baaardzo mnie to cieszy…
:)

Tak jak już wspominałam, mogłabym żywić się wyłącznie lodami. Pochłaniam je w nieopisanych ilościach i dobrze mi z tym :)
Trochę się już tych lodów nakręciłam, więc tym razem chciałam zrobić coś lodopodobnego, ale minimalnym nakładem sił.
Wybór padł na ten tort lodowy, bo od tej Pani wszystko jest sprawdzone :)
Robi się ekspresowo i okrutnie słodko ;)
Niewdzięczny do fotografowania, wynagradza smakiem :)

Składniki (tortownica 24cm):

  • 400g owoców (świeżych lub mrożonych)
  • łyżka cukru
  • 450ml kremówki
  • 600g mleka skondensowanego słodzonego

Spód tortownicy wyłożyć folią spożywczą.

Owoce zasypać cukrem.
Zagotować.
Chwilkę potrzymać na małym ogniu aż owoce puszczą sok.

Wystudzić i schłodzić do temperatury lodówkowej.

Mleko ubić z kremówką do uzyskania gęstego kremu.

Krem podzielić na dwie części – jedną troszkę mniejszą.
Do mniejszej dodać schłodzone owoce.
Wymieszać.

photobucket.com

Masę owocową wyłożyć na spód tortownicy, a na nią białą masę.

Mrozić w zamrażalniku przez całą noc :)

Nie mogło być prościej!
Smacznego!

photobucket.com

photobucket.com

6 uwag do wpisu “Owocowy tort lodowy

Dodaj komentarz