Koktajl z mango

photobucket.com

Koktajlowego eksperymentowania ciąg dalszy. Tym razem bardziej egzotycznie.
Samo mango u mnie w domu pojawia się raz na ruski rok, ale coś mi się wydaje, że w tej wersji zagości znacznie częściej.
Dobry. Smaczny. Ale z ręką na sercu przyznaję, że bardziej przemawia do mnie nasza polska truskawka i koktajl truskawkowy.
Na pewno wart wypróbowania :)
Znalezione na Moich Wypiekach. U mnie w wersji mocno uproszczonej… Jak to u mnie ;P

Składniki:

  • 2 dojrzałe mango
  • jeden duży jogurt naturalny (400g)
  • 2 łyżki miodu
  • kardamon

Mango obrać i pokroić na mniejsze kawałki. Zblendować.
Dodać schłodzony jogurt i miód. Doblendować :)

Można oczywiście podawać z lodem.

Oprószyć szczyptą kardamonu.

Najlepiej podawać od razu.

photobucket.com

photobucket.com

To całe koktajlowe eksperymentowanie bardzo mi się spodobało :)
Kolejne miksturki już czekają, żeby je wypróbować. Jest więc szansa, że Dla ochłody będzie się powolutku zapełniało.
W końcu mamy lato! Jak nie teraz, to kiedy? :)

Smaczności!

Skomentuj

