Właściwie… czemu nie? :)

photobucket.com

Pierwszy, ale… czy ostatni? : )

No i stało się! Po roku eksperymentowania, oblizywania słodkich paluszków, wyjadania polewy czekoladowej, ścierania, siekania, ubijania, ugniatania i wyrabiania… biorę udział w konkursie! Łojej, nie wiem, co mnie podkusiło, ale zapisałam się i odwrotu już nie ma : )

Kiedy otrzymałam informację o akceptacji mojego zgłoszenia i zobaczyłam przydzielony numer, pomyślałam „Albo będzie bardzo źle, albo bardzo dobrze” : )
Sama nie wiem, czy tak najbardziej w świecie chodzi o wygraną… Chociaż warsztaty fotograficzne brzmią superowo : ) Jak na razie, największą przyjemność sprawia mi zwiększająca się liczba głosów : )) Dobrze wiedzieć, że są ludki, którzy życzą dobrze Sarence : )
Piękne słowa usłyszałam… Podobno widać, że jestem człowiekiem z pasją : ) Za to dziękuję po stokroć : )

Tak więc, zabawa trwa : )
W imieniu swoim i swojej babeczki, dziękujemy i prosimy o więcej : )
http://www.konkurs.olympus.pl/glosuj/babka/77

Mam nadzieję, że będzie okazja do wspólnego pałaszowania ;D

Skomentuj

