Sernikobrownies z malinami

ENGLISH VERSION
HTML tutorial

photobucket.com

Jestem :)
Ileż można sobie powtarzać nie nie nie?
Zresztą… stęskniłam się za tym ubijaniem, mieszaniem, stresikiem z kategorii „o, nie! krem się warzy!” :)
Do tego wszystkiego zaczęłam czytać starsze wpisy i znalazłam wpis jubileuszowy… a tam moje własne życzenia dla samej siebie… Szybko przypomniałam sobie dlaczego ja właściwie kocham piec, dlaczego zaczęłam to robić i dlaczego nie przestanę :) Przecież to nie tylko moja pasja… to moja odskocznia! Taki mój własny skok w inny świat. Przez chwilę nie muszę się martwić o tym, czy o tamto – po prostu piekę :)
Okazuje się, że wielu rzeczy mogłabym sobie odmówić, ale nie pieczenia :) How good :)

To sernikobrownies miałam robić już w zeszłym roku… no, ale jak zwykle jakoś tak wyszło.
Serniki kocham wszystkie, brownies kocham wszystkie, maliny kocham… eee, wszystkie :)
Jak dla mnie, połączenie bezbłędne.

PS. Przepis jest z Moich Wypieków, ale po przeczytaniu komentarzy i sugestii innych Cukiernic, wprowadziłam kilka malutkich zmian :)

PS2. Tak sobie tu do Was piszę, a brownies właśnie kończy się piec… Mówię Wam jaki zapach w domu! O ja!

Składniki na masę serową (forma 20x30cm lub troszkę mniejsza):

  • 400g serka kremowego lub twarogu
  • 100g drobnego cukru (ok. pół szklanki)
  • 2 jajka
  • 16g cukru z wanilią

Ser zmiksować z cukrem do połączenia.
Dodawać jajka, miksując do połączenia po dodaniu każdego.
Na koniec dodać cukier waniliowy i całość krótko zmiksować do uzyskania kremowej konsystencji.

Składniki na brownies:

  • 200g gorzkiej czekolady
  • 150g drobnego cukru
  • 3 jajka
  • 150g masła w temp. pokojowej
  • 110g mąki pszennej

Czekoladę roztopić w kąpieli wodnej.
Przestudzić.

Masło zmiksować z cukrem do połączenia.
Zacząć dodawać jajka, jedno po drugim, miksując po każdym dodaniu. Jak zwykle bez pośpiechu :)
Dodawać stopniową roztopioną czekoladę.
Całość zmiksować do połączenia.
Na koniec dodać mąkę i wymieszać masę szpatułką.

Masa jest dosyć gęsta i są z nią niemałe problemy przy wykładaniu do formy :)

Formę wyłożyć papierem do pieczenia.
Przełożyć pół masy brownies na spód formy.
Na to wylać masę serową.
I na to wykładać kleksy z brownies… Powinno się udać :)

Na wierzch wyłożyć maliny (w przepisie jest 120g malin, czyli taka szklanka)

Piec ok. 60-70 minut.
Trzeba obserwować, oj trzeba :)

Smacznego!

photobucket.com

5 uwag do wpisu “Sernikobrownies z malinami

Skomentuj

