Maślane ciasteczka

ENGLISH VERSION
HTML tutorial

photobucket.com

Nie pytajcie ile ostatnio upiekłam ciastek… Sporo :)

A te zrobiłam ot tak, po prostu. Żeby były. Na zachciołka :)
Z ciekawości sprawdziłam ile zajęło mi ich zrobienie… 10 minut + 15 minut pieczenia.
Użyłam grubego cukru do obtoczenia. Fajnie chrupią :)
Warto :)

Składniki (na około 20-25 ciasteczek):

  • 150g mąki pszennej
  • 120g masła, w temp. pokojowej
  • 2 łyżki cukru pudru
  • łyżka cukru z wanilią
  • cukier do obtoczenia

Formę wyłożyć papierem do pieczenia.

Masło chwilę zmiksować z cukrem waniliowym do połączenia.

Dodać przesiany cukier puder i mąkę i całość zmiksować aż masa zgęstnieje i zacznie się lepić.

Z masy formować małe kulki. Obtaczać je (całe lub z jednej strony) w cukrze.
Przełożyć na papier.

Piec w temp. 190°C przez około 15 minut do delikatnego zbrązowienia.

Studzić na kratce.

Smacznego!

photobucket.com

photobucket.com

photobucket.com

9 uwag do wpisu “Maślane ciasteczka

Skomentuj

