Orzechy (melasą) karmelizowane :)

ENGLISH VERSION
HTML tutorial

photobucket.com

Przypadek.
Jeden z najpyszniejszych przypadków.

Kilka przepisów czeka cierpliwie w kolejce na opublikowanie, a ja wstawiam właśnie ten… Ten, który pojawił się u mnie w domu przypadkiem, przy okazji innego przepisu :)
Wspaniały dodatek. Wspa-nia-ły!

PS Melasę pokochałam miłością swą :)

Składniki:

  • 100g orzechów (użyłam włoskich i pekanów)
  • 30g masła
  • 3 łyżki melasy (użyłam buraczanej)

Masło rozpuścić na patelni albo w garnuszku.
Dodać melasę. Zamieszać drewnianą łyżką.
Delikatnie zagotować.

Wrzucić orzechy. Zamieszać.
Najlepiej, żeby wszystkie orzechy były oblepione w melasowym karmelu :)

Potrzymać na małym ogniu jakieś dwie minutki, cały czas mieszając.

Przełożyć na talerz do ostygnięcia.
Podawać… z czym dusza zapragnie :)

photobucket.com

photobucket.com

6 uwag do wpisu “Orzechy (melasą) karmelizowane :)

Skomentuj

